Kedves Vásárlók!   
Átvevőpontunk ideiglenesen a Gubacsi úti raktárunkban lesz: MG Records Zrt.   1097 Budapest, Gubacsi út 30. C épület II.emelet
Nyitva: hétfő - péntek 10h -15h (Tel.: +3619202909, +3619202908) (Átvevőpontunkon csak készpénzzel lehet fizetni!!!)
Kérjük, hogy fizetés előtt (paypal, előre utalás) várja meg az adminisztrátor visszajelzését a beszerezhető termékekről, és csak utána fizessen. Az előre történő bankkártyás fizetésnél a rendelés leadása előtt egyeztessen az ügyintézővel e-mailen (info@mgrecords.hu) vagy telefonon (+36-20-971-5023).
Megértésüket köszönjük!

Szállítási és fizetési információk

A rendelés menete, szállítási határidők

A webáruházunkban történő vásárláshoz első alkalommal regisztrálnia kell. Kérjük pontos, valódi adatokkal töltse ki az űrlapot, a későbbi gördülékeny ügyintézés érdekében. Az online vásárlás befejezése előtt módja lesz a termék átvételének módját megadnia, ami többféle lehet:

  • személyes átvétel budapesti raktárunkban
  • GLS futárszolgálat
  • GLS csomagpont
  • Pick Pack Pont
  • CSAK KÜLFÖLDRE!!! postai ajánlott levélként (előre átutalással) (Maximum 2 db szimpla CD vagy 2 db szimpla DVD esetén)

Tekintettel a webáruházban található hatalmas választékra, nem minden termék van készleten, általában 2-30 napos beszerzési idővel tudjuk a készleten nem lévő termékeket a megrendelőnek átadni. A rendelés leadását követően a regisztrációban megadott e-mailcímre küldött e-mailben tájékoztatjuk Önt a hozzávetőleges beszerzési időről. Ha az áru készleten van, akkor kollégánk e-mailben értesíti Önt. (Amennyiben igényli, az Ön által megadott mobiltelefonszámon is értesíthetjük.) Ezután a termék a boltban azonnal átvehető, illetve postázható. Ha a termékre a rendelést követő napon szüksége van, kérjük, érdeklődjön a rendelés leadása előtt, vagy utána közvetlenül, hogy a termék azonnal átvehető-e, illetve mennyi a beszerzési ideje. Tel. szám: +36-20-971-5023, e-mail cím: info@mgrecords.hu.

Az áru átvétele és a fizetés módjai és költségei:

  • Pick Pack Pont: bankkártya, készpénz, átutalás                       1.000,- Ft (20.000,- Ft felett ingyenes
    http://www.pickpackpont.hu/
  • Átvevőpont: átutalás, készpénz                                                  ingyenes
    RAKTÁRUNK (MG Records Zrt.) - 1097 Budapest, Gubacsi út 30. C épület II. emelet
    Nyitva: hétfő - péntek 10h - 15h (Tel.: +3619202909, +3619202908)
    Átvevőpontunkon csak készpénzzel lehet fizetni!!!
  • GLS futárszolgálat és GLS CsomagPont: készpénz, átutalás, bankkártya       1.200,- Ft (20.000,- Ft felett ingyenes)
    (kiszállítás: munkanapokon 8-17 óráig)                      
    https://gls-group.eu/HU/hu/home
  • CSAK KÜLFÖLDRE: Postai ajánlott levélként: előre átutalással  3.485,- Ft
    (maximum 2 db szimpla CD, vagy 2 db DVD esetén vehető igénybe)
    (Kérjük a részletekért kattintson a kiválasztott szállítási módra!)

Bankkártyával történő fizetés menetének és feltételeinek részletes leírása

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize-tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Elfogadott kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

NAGYON FONTOS TUDNIVALÓK

Ha a GLS futárszolgálattal való szállítást kéri, akkor minden esetben olyan címet adjon meg, ahol normál munkaidőben (munkanapokon 8-17 óráig) tartózkodik. Ha ezen a helyen nem tudja átvenni a csomagot, akkor Önnek a Pick Pack Pont a megoldás. Ha Ön mobiltelefonos elérhetőséget is megad, akkor a futárral tud kommunikálni.
Pick Pack Pont-os szállítás esetén, a budapesti Pick Pack Pont-ra kért csomagokat 2-4 munkanapon, míg a vidéki Pick Pack Pont-ra kért csomagokat 3-5 munkanapon belül tudják átvenni a vásárlók. A Pick Pack Pont-os csomagok átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre.
A Pick Pack Pontok-on az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel  jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át a csomagot, akkor a jogosultság szóbeli igazolása általában elegendő. Az árushely csak akkor kér meghatalmazást ha az átvételi jogosultság jogcíme kétséges.
Átutalás esetében csak az összeg beérkezése után indítjuk a csomagot, tehát a szállítási határidő hosszabbodhat.

Csomag minimális darabszámának meghatározása:

A rendelés során a SZÁLLÍTÁSI OPCIÓK TÖBB TÉTEL ESETÉN-nél megadhatja, hogy egyben, vagy külön, termékenként küldjük a rendelést. (Több termék esetén, eltérhet a kézbesítések lehetséges ideje.)

Árucsere:

Amennyiben az áru egyértelműen gyári hibás, kérjük, vegye fel mihamarabb a kapcsolatot velünk e-mailben info@mgrecords.hu vagy +36-20-971-5023 telefonon, majd jutassa el hozzánk a terméket (akár személyesen, akár postai úton) és egy rövid leírást a hibáról. Ezt követően mi az árut a lehető legrövidebb úton kicseréljük. Amennyiben a termék már nem beszerezhető, úgy visszatérítjük az árát.

Ha a terméket bizonyíthatóan nem rendeltetésszerűen használták, úgy nem áll módunkban azt kicserélni.

Lemondási feltételek:

Leadott rendelését aznap 15 óráig törölheti.

15 óra után leadott rendelést a következő munkanap 15 óráig törölheti e-mail-ben info@mgrecords.hu vagy telefonon +36-20-971-5023.

(Amennyiben a már leadott megrendelését le szeretné mondani, kérjük azt a lehető leghamarabb jelezze  e-mail-ben info@mgrecords.hu vagy telefonon +36-20-971-5023.)

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak mérvadóak.

ELÁLLÁS

14 nap az elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad.


A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSRÓL

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó ezen jogát a jogszabályoknak megfelelően a termék megrendelése és az áru átvétele közti időben is gyakorolhatja.
A vásárlónak az Elállási szándékát a Kapcsolatokban feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
1. Gondosan csomagold be a terméket.
2. Helyezd el a számlát a csomagon belül.
3. Küldd vissza a lezárt csomagot az általad választott  módon (posta, futár stb.).

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
  - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  - a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti elállási jogát;
  - valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Az elállási jog gyakorlása raktárunkban személyesen (1097 Budapest, Gubacsi út 30. C épület II.emelet), vagy futárszolgálat, posta igénybevételével, úgyszintén a gubacsi úti raktárunkba történő visszajuttatással lehetséges.


Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

    Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken [https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

    Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

    Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület.
        
    A Békéltető Testületek elérhetősége: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

    Bírósági eljárás kezdeményezése. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.

Bankkártyás fizetés

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden
elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció
valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.

Az online vásárlás további előnyei:
• A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
• Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
• A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással
kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank
Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke - a kifizetett összeg - azonnal zárolásra kerül
kártyaszámláján.

A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D
Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi
kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező
vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a
jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure
tranzakció esetén - amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az
internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók
esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű
azonosítást.

Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
• Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos
ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
• Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
• Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott
információkat!
• Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne
férhessen hozzá!
• Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.

A biztonságról:
A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az
Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot
az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt.
megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll
ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS
1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.

A fizetés folyamata:
1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet
áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál
kiválasztja a bankkártyás fizetést.
2. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az
UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a
kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
a. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a
hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
b. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha
ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
c. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a
tranzakció eredményességéről értesítést kap.

Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni,
kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.